mandag 19. april 2010

Oooops...og jeg som ikke har tid til blogg!

Jaja....så måtte jeg bare lage meg en blogg lell da! Tid til det har jeg ikke, men jeg ble plutselig så inspirert av et par gode venninner med kjempeflotte blogger :) I helga har jeg vært på loppis! Etter å ha hatt lyst til å prøve å finne et par ting å pusse opp leeeenge, tok jeg skrittet ut og tråla loppemarkedet på Utleira skole. Til min store glede fant jeg både en nydelig kandelaber og et skap som jeg skal fikse opp til gangen min. Har lenge hatt lyst til å få til litt vintage-stil i gangen, og nå er jeg endelig på god vei! Det blir bra, tror jeg! Gleder meg til å prøve meg på møbeloppussing, å finne på noe nytt er gøy :) Nå skal jeg gå og spraye den nye kandelaberen min en runde til, og så får vi se om det ikke kommer noen bilder før og etter forvandling etter hvert!

Ingen kommentarer: