onsdag 28. april 2010

Shoppelykke på en helt vanlig onsdag!

Farlig å slutte tre på jobb og ha god tid før man skal hente i barnehagen....men ikke SÅ farlig når man har et gavekort på en halv tusenlapp ;) Søtt og fargerikt i gangen :)
Måtte bare ta turen innom Black and White på Trondheim Torg! Kan trygt si at jeg var glad jeg ikke hadde brukt opp hele gavekortet jeg fikk til bursdagen da jeg kom dit, de hadde nemlig pakket opp MYE spennende nytt i dag! Kunne brukt mAnge tusenlapper uten problem der i dag ja ;)
Dagens fangst ble tre nye skilt og et herlig smykkestativ, som jeg bare MÅTTE ha. Syns det var så enkelt og pent, men med dekorative detaljer. Og så mye mer praktisk enn de som bare er et enkelt kryss! Rommer masse mer, og det ble liksom litt mer med det syns jeg ;) Når vi endelig får pussa opp soverommet vårt vil det nok komme ordentlig til sin rett :) Jeg har forresten noen perlesmykker på samvittigheten, med det er leeenge siden jeg har laget noen nå...kanskje jeg må lage meg et nytt en kveld?
Klem fra Barbro

3 kommentarer:

Lotta sa...

sÅ FIN BLOGG DU HAR!tAKK FOR SUPERT TIPS:)kLEMMER

Kjolesnekkern sa...

Hei Barbro, så kjekt du ramlet inn på Balke gård:-) Velkommen igjen, hit kommer jeg også, så fint et skilt du har kjøpt!! Nydelig med grønnturkis farge mot det hvite! Ha en god natt;-)

Barbros lille verden sa...

takk takk, og nattinatt!