fredag 21. mai 2010

Endelig....hylla er på veggen!!

En ganske enkel hylle fra Kremmerhuset var det jeg starta med....
Etter litt pimping endte jeg opp med denne :)
Vad tycks?
Gikk over med litt sandpapir først,
og limte så på et perlebånd fra Cornelias hus for å få en litt mer glam look ;)
Fikk et gavekort på Cornelias hus fra min snille lillesøster til bursdagen, det henger nå på hylla i form av to nydelige PiP-kopper :)
De søte knaggene fant jeg på Elgeseter minihandel!
Smykket er hjemmelaget :)
Må plukke frem den hobbyen igjen snart, lenge siden sist! Snuppeline kosa seg med eple i sola i ettermiddag :)
Livet er herlig når det er vår!
Nattaklem fra Barbro

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Den ble rålekker! Likte knaggene dine, de var stilige!
Og snuppelina er bare herlig søt;)

Vi har kost oss på hytta idag i sola, men det er vel slutt på den iflg værmeldinga.

Ha en fin pinseaften og nattaklem fra meg;)

June sa...

Kjempefin ble den!!
Jeg var på kremmerhuset tidligere i uka og måtte kjøpe samme, hehe. Så nå håper jeg at jeg kommer over noen søte knagger så den kan bli litt koseligere. Og så må jeg finne en plass å ha den. Luksusproblem,hehe!
Ha en fin helg!
Klem fra meg!:)

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min - alltid gøy når nye finner veien inn til meg!!

Masse flott du viser i bloggen din. Hyllen fra Kremmerhuset ble jo helt unik etter at du hadde fikset på den - flott! Jeg kommer gjerne tilbake hit til deg..:o)

Ønsker deg en strålende flott pinse - kooos deg masse!

Hilsen Hildegunn

Trine sa...

Hei! Fikk tips om bloggen din av ei venninne (Turid som jobbet hos deg før) :) Artig å stikke innom andre trønderbloggedamer :)
Skikkelig lekkert det du har gjort med den hylla fra kremmerhuset, takker for inspirasjon, jeg har samme hylle hjemme selv!
Veldig koselig blogg med mange flotte prosjekter, stikker innom snart igjen :) Hilsen Trine

Balke gård sa...

Hei og takk for så hyggelig hislen på min blogg, varmer godt, takk!!! Nydelig jente du har, og så kosleig å se bryllupsbildene, ser så romantsik og fint ut!! Vi dro til Stockholm, kjekt å reise bort når man vil ha et stille bryllup. Ønsker deg en finfin kveld!

Camilla sa...

Næh så stilig den ble, ligner ikke lenger på hyllen fra Kremmerhuset ;) Og da har du gjort en god jobb!

Klem C.