lørdag 8. mai 2010

Herlig lørdag!

I dag har vi fått stappa utrolig mye inn i eN dag!
Vi har laga oreoiskake:Yum-o! Oppskriften finner du HER
Ikke vanskelig, men utrolig god!
Synd vi ikke skulle spise den selv, men gi den bort til en kollega som har konfirmasjon i morgen ;)
Etter baking og smaking tok vi en tur til byens koseligste butikk! Endelig!!
Tines Shabby Chic Shop....I love it!
Dagens fangst ble et søtt lite zinkhus, som skal få plass i gangen etter hvert.
Rakk ikke å ha det på ønskelista så fryktelig lenge før jeg bare ikke kunne motstå fristelsen ;) Det blir flere turer hit ja! Til neste gang skal jeg kose meg masse med Tines fantastiske blogg, som du finner HER
Turen gikk videre til Solsiden, hvor vi kosa oss med kafebesøk og deilig is på Cielo
Nam-Nam!
Etter alt det rakk vi faktisk en tur til Korsvika og! Grilling og kos :)
Litt småsurt, men veldig trivelig!
Avslutter med noen bilder av spisestua vår :)
Friske blomster til helga er koselig!
Syns rosene ble veldig søte i denne fine kanna, som jeg kjøpte på Bohus tidligere i uka Ha en strålende lørdagskveld alle sammen!
Vårklem fra Barbro

1 kommentar:

June sa...

Zinkhus står på min ønskeliste også! Sååå fine!:)
Den kaka må jeg kanskje prøve en dag. så god ut!
Håper du har hatt en fin lørdag!:)