torsdag 24. juni 2010

Nytt sinkbrett, I love!

Nok en gang har jeg funnet et lite gullkorn
på altmuligbutikken Elgeseter minihandel!
Har lenge hatt lyst på et sinkbrett,
fant et helt perfekt et!
Med plass til alt dillet mitt selvfølgelig ;)
Litt mørke bilder,
men måtte bare ta noen bilder uten blits i gårsdagens kveldsstemning :) Og et med blits, så det er litt lettere å se ;)
Guess what....i går var jeg på shopping igJen!
Fridag er farlig ;)
Enda mere bloggbare ting, herlig!
Hadde skikkelig kosedag i går,
ute og spiste lunsj med godvenninna!
Godt med litt tid bare oss to uten unger å tenke på.
Det skjer ikke ofte.
Det er slike gode øyeblikk man bare må gjemme på,
lagre i boksen for herlige minner :)
Dagen ble avslutta med grilling i herlig sol i Korsvika,
endelig litt sommerfølelse
for oss stakkars trøndere!!!
Torsdagsklem fra Barbro

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ah så fint! Veldig koselig med det bildet på også:)
Fortsatt fin kveld til deg min venn:)
Klemmer:)

Tovepia sa...

Så koselig ting du har her, og slike zinkbrett er lekre!
Flott krukke til urtene under her også.

Sommerværet skal komme i neste uke, og det bør det, selv om gårsdagen var brukbar god;)

Kos deg mot helg og klemmings fra meg;)

Smykkas sa...

Brettet var nydelig, og du har pyntet så fint. Dette er du virkelig flink med.

Det er ikke bare dere trøndere det er synd på rent værmessig. Ingenting å rope hurra for her i Bergen heller.

Klem fra Astrid

Anonym sa...

Nydelig brett med vakre ting på,herlig stemning. :)Klem.