fredag 9. juli 2010

Ha det bra!

Neida,
I'm not going anywhere!
Ville bare vise et kort jeg laget til ei som slutta på apoteket før sommeren ;)
Egentlig er det scrapbooking som er hobbyen min.
Men med lite tid til slike sysler har det blitt sånn
at det stort sett begrenser seg til kortlaging til diverse anledninger.
Litt annerdeles enn kortene jeg vanligvis lager,
men jeg likte kontrastene i dette enkle kortet.
Den søte sommerfuglen er kuttet ved hjelp av en Revolution Den er bare nydelig!
Dette var første gang jeg brukte denne,
men den kommer nok til å pryde flere kort fremover!
Så enkelt, bare to lag papir.. ...men utrolig effektfullt :) Og på baksiden: Mitt nye stempel :) Er det ikke fint? Det er fra Scrapmagasinet Tettpakket helg her - jobbelørdag og så bursdagsfeiring i heimen med diverse forberedelser! Blir nok ikke så mye tid til blogging ;) Ha ei riktig fin helg alle sammen! Klem fra Barbro

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Jamen er du flink på scrapping, det er et område jeg ikke har prøvd meg på;)
Kortet ble nydelig,så jeg tenker mottaker ble glad!
Kos deg i helga, får håpe været holder seg;)
Klem fra meg;)

Smykkas sa...

Her skjedde det plutselig noe merkelig, men jeg prøver igjen.

Du er sannelig flink. Jeg synes kortet er kjempefint. Det er helt tydelig at du har mange kvaliteter.

Håper du finner tid til en liten hilsen hos meg i løpet av helga. Det er alltid koselig å se kommentarer fra faste følgere.

Lykke til med alt du har på timeplanen.

Klem fra Astrid

Smykkas sa...

Ha, ha.

Alle gode ting er tre. Her får du kommentarer fra meg i bøtter og spann.

Ny klem

Anonym sa...

Så fint kort du har laget. Scrapping har ikke jeg prøvd heller,men kommer nok til å prøve. :)Klem.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Scrapping har jeg ikke tålmodighet eller fingerferdighet til, beundrer dere som får til. ☺ Den sommerfuglen var virkelig flott og effektfull.

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Kjempe lekkert kort!
Kan lett forestille meg at personen som fekk det vart veldig glad!
Flinke deg♥

Tusen takk for slike fine ord frå gode deg:)

Ønskar deg ei herleg sommarveke♥

Klem frå Astrid:)