onsdag 18. august 2010

Nytt piknikpledd :)

I hele sommer har jeg sikla på flere pledd av den quiltede, romantiske pikniktypen!
Men de jeg har funnet OG likt har kosta minst 600 kroner,
og gjerne nærmere tusenlappen...
Så jeg hadde liksom innfunnet meg med at et sånt kan jeg vel ønske meg da...
Det var helt til jeg kom over dette nydelige pleddet
da vi var på ferie på Hvaler!
Enn sånn flaks - at akkurat dette var det halv pris på!
Måtte selvfølgelig sikre meg dette når det bare ville koste meg
tre hundrelapper :)
Er det ikke nydelig?
Pleddet kjøpte jeg i en fantastisk herlig butikk, På Låven til Reidun
på Vesterøy
Jeg kunne gått helt banAnas i denne butikken...Jeg tok en del bilder fra butikken, men disse har gubben selvfølgelig
rukket å overføre til den stasjonære maskina i kjellern....
der har ikke jeg vært de to siste ukene ;)
Jeg får be om å få alle feriebildene på en cd så jeg har noe å blogge om fremover!
Den trappa har jeg nemlig tenkt å ligge lAngt unna ;) Klem fra Barbro

7 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

:-) Kanskje tryggest det, Barbro...moralen må være, ligg unna skumle svaberg og trapper! Teppet så helt nydelig og mykt ut. Perfekt til piknik! Fin kveld til deg!

Guttemamma sa...

Nydelig teppe og ekstra moro når en får det på salg da!!
klem♥

Tovepia sa...

Det var nydelig!!
Har selv vært på utkikk etter et lignende teppe til annekset på hytta, og det måtte selvfølgelig være blått:) jeg fant mitt på Jotex (nettbutikk)...der har de faktisk noen godbiter;)
Hold deg unna trappa og klem fra meg;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nyyydeleg teppe! Sånne får ein ikkje nok av!;) Berre synd at dei koster så mykje..men ein er jo heldig iblant:))
Puta i Fjordbua hadde passa heilt perfekt ilag med teppet ;)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Unknown sa...

Uff, har seriøst vondt av ubevegeligheten din.

Men, du får kosa deg med det nya fina teppet ditt :ø)

Anonym sa...

Nydelig teppe:-)
- får ta meg en tur dit!
Tusen takk for koselig hilsen ,og kos deg i sola!
(her øøser det ned!)
Klem, Hege.

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe lekkert dette teppet!
Heldig da:)Halv pris!

Eg leitar etter to tepper til min kvite sofa som ka passe godt itil haust/vinter/jul..Men,som du seier har eg ikkje lyst å bet opptil 1000 kroner for det!
Har tross alt fleire til på ønskelista;)

Tusen takk for slike gode ord frå deg♥

Øskar deg ein herleg god torsdag:)

Klem frå Astrid♥