tirsdag 17. august 2010

Stolt "storesøs" må bare blogge litt om Mary Me Young!

I helga skulle jeg virkelig gjort mye for å komme meg på Øya-festivalen..
Men med en brukket ankel måtte jeg nok holde meg hjemme!
Det er ikke det at jeg bryr meg så hardt om de store trekkplastrene som skulle spille.
Nei, her var det Mary Me Young det handla om :)Bildet av verdens søteste jenter er for anledningen lånt fra MySpace
Du lurer kanskje på hvorfor?
Jeg er så heldig å ha en "bonusfamilie" i tillegg til min egen gode familie.
I en tomannsbolig i bartebyen hadde vi en herlig oppvekst,
mine to "småsøstre" og jeg.
For selv om vi ikke har et eneste gen felles,
så er det bare sånn det er.
De er småsøstrene mine :)
Så tett på hverandre var vi i barndomshjemmet vårt,
at det ble som et søskenforhold.
Og dette forholdet har vart til tross for mange år med
maaaAange laaaAnge mil mellom oss!
NÅ er jeg heldigvis hjemme igjen i Trondheim,
og det er GODT!
Minstesøster Ingrid er en av de tre jentene i Mary Me Young!
Barbro er veldig stolt storesøster ;)
Superjentene vant nemlig Jubakonkurransen til Platekompaniet!
Bare se HER
Premien var altså Øyaopptreden,
og i tillegg utgivelse av debutalbumet på Platekompaniet.
Jeg gleder meg vilt til det kommer!
Til da må jeg nøye meg med det som ligger på MySpace ;)
Jeg anbefaler dere å gå inn og ta en liten lytt!
Klikk HER
"Bondi"er singelen de vant Jubakonkurransen med. I love :)
"Secondhand Land" er også ny. I love even more!
Så mye at jeg i grunnen har den på hjernen relativt konstant!
Stå på, jenter!
Her er det aloe vera som gjelder i kveld, røde kinn ;)
SOOOL meldes i to dager til,
her er det bare å nyte knallsommerværet så lenge det varer!
Håper sola skinner på deg og :)
Solvarm klem fra Barbro

4 kommentarer:

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, tusen takk for koselig hilsen du la igjen hos meg og velkommen som følger. Så artig med en søster som spiller i den gruppen. Skjønner godt at du er stolt. Kjedelig at du ikke fikk hørt henne på Øya, men du får sikkert anledning til å høre henne senere en gang.

Ja, håper vi får flere solskinnsdager, det trenger vi!
Fortsatt god bedring i ankelen til deg.
Klem Elizabet

s h i n e d e s i g n sa...

Så utrolig moro at de spiller på Øya da! Flinke jenter! Skjønner godt du er stolt jeg :-) Sees i morgen da!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! Så kult!:) Ikkje rart du er stolt:)
Kjedleg med den foten din altså..men, men..det er jo berre for ei lita stund:)
Ha ein fin dag, og husk solkrem;)
Klem:)

Smykkas sa...

Dette høres virkelig storveis ut, og jeg kan godt forstå at du er stolt.

Det er jo fantastisk at det gode forholdet har vart så lenge til tross for mange mil.

Klem fra Astrid