onsdag 8. desember 2010

And the winners are...

Så gøy at så mange ville være med på min lille giveaway!
Noenogfemti deltakere har tatt 108 lodd :)
Koselig at det har tikket inn mange nye følgere også!
Høytidlig trekning er foretatt :)
Først brette alle lappene mamma har skrevet.....legge dem i den fine lilla skåla.. ...og så trekke tre heldige vinnere!
Lillesnupp fikk bestemme rekkefølgen,
og da skulle trøstepremien trekkes først!
Den går til... Tulla på Ulla!
Så koselig da, Rita :)
Kanskje du kan komme på et lite førjulsbesøk og få premien?
Så var det andrepremien:
den går til den heldige
Prinsesse Rose! Så hyggelig å kunne gi akkurat deg en liten oppmuntring :)
Og så...........
Den heldigste vinneren...
Førstepremien går til: Heges lille Boble!
Så gøy at lillesnupp trakk deg da,
hun som er så glad i kaffe - akkurat som lillesnuppa di!
(Dere får ta en titt i den koselige bloggen hennes hvis dere ble nysgjerrige ;))

Gratulerer til de heldige vinnerne!

Fint om dere sender meg en mail til barbro.gullvag@gmail.com med adressen deres,

så blir det julegave i posten snart :)

Juleklem fra Barbro

12 kommentarer:

Trollmora sa...

Gratulerer så mye til vinnerne :)

gult hus i svingen sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne:)

Klem fra Trine:)

Unknown sa...

Gratulera så masse te dei heldige vinnerane!

Og spesielt du prinsesse Rose :o)
Kan passa god med ein liten oppmuntring nå tenke eg ja :o)

Og der har hu ordna seg ny header og ja!
Skitfin blei den snupps! :o)

TULLA PÅ ULLA. sa...

Hipp hurra for meg da:-D Trøstepremie er og blir premie det også. Veldig koslig synes jeg og kommer gjerne innom på førjulsbesøk. Gi litjsnuppa en takkeklem fra meg da.
Ha en fin kveld. Klem fra Rita

h.espe sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne :o)
Kos deg i onsdagskvelden Barbro!!!

Goklem fra Hildegunn

Størstepia sa...

Grattis til de heldige vinnerne:-)

Ha en flott onsdagskveld!
Klem fra størstepia

En rosa fugl sa...

Nææh? Vant jeg?! Jøss! Litt vinnerlykke må en ha! Dette må jeg blogge om! :D

Du er så søt Namaste, tenker på lille meg:)

Veldig fint smiletegn jeg hadde fått på mitt lodd:D

Trollmor sa...

Gratulerer så mye, alle tre heldige vinnere:). Ha en kjempefin helg!

Anonym sa...

Gratulerer til de heldige.
Klem:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!

Hegeslilleboble sa...

Åååååååå, så kjekt!! Tusen takk, gleder meg til pakke i posten, kjempekoselig:)

Lisas hjem og skatter sa...

herlig at Rita vant :)

æ bruke photosape (lastes ned gratis på download.com) t å sett sammen bildan, så bruke æ www.picnik.com når æ ska sett på tekst og forskjellig! :)

håpe d e bra m dok!!!

lisaklæm!