tirsdag 4. januar 2011

Må ha det, bare må ha det!

Har du fått den nye H&M-katalogen?
Det har jeg!
Det lille vedlegget fra Home-kolleksjonen...
I love!
Klok av skade klikka jeg meg sporenstreks inn på nettsida
og bestilte et par ting jeg bare mÅtte ha!
Ventetida i høst på putene "alle" har ble for lang,
her skal det bestilles før det blir utsolgt ;)
Og hipp hurra,
ei lita uke senere
kom disse i hus:
Bilder for anledningen lånt fra hm.com Endelig nye brikker! Har hatt lyst på det leeenge, men ikke funnet noen jeg ville ha ...i hvert fall ikke til aktuell pris ;) Disse koster bare en femtilapp stykket, og er kjempefine! Lomma til å legge bestikket i er så enkel, men dekorativ :) Har du vært inne på HM og sikla? Eller ble det faktisk et kjøp? Tirsdagsklem fra Barbro

9 kommentarer:

June sa...

Kjempefine!:)
Her går det i ett, så tro det eller ei.... kaalogen ligger ennå i plastikken sin og venter på å bli åpna, hehe!
Kanskje ikveld...:)

klem

Tovepia sa...

Godt nytt år, Barbro!!
Her har det vært travle av og på dager, så ikke fått med meg dine flotte julagaver under her.
Røffe og flotte ting du har kjøpt hos HM, har ikke fått katalogen i år,k så må vel på nettet.
Håper jula har vært god med deg og at formen er fin, klem fra meg;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg har vore inne å sikla "big Time";) Skulle gjort som deg; å handla i tillegg..venta i 3 mnd på putene ifjor eg;)
Håper formen er fin!:)
Klem:)

Størstepia sa...

Så fint det var!
Da jeg hadde handlet alt til meg, snuppa i magen og småtten, så ble det så dyrt at jeg ikke turte gå inn på HM HOME, hehe...
Men jeg kommer nok til å snuble innom den delen av hm.com når jeg sitter hjemme og ruger de siste 3 ukene:-)!

Ha en herlig tirsdagskveld!
Klem fra størstepia

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fine saker. Vi har sånne brikker med lomme i dongeristoff, kult å putte serviett og bestikk i.

Hege sa...

Kjempefine Barbro!
Riktig godt nytt år til deg og dine - gleder meg til å følge deg også i 2011:-)
Klem, Hege.

Renate sa...

Spørs om ikke jeg må inn en tur å se jeg og :) Jeg som nettopp har nulla ut hm-kontoen min :)
Klem

Anne Mai sa...

Godt nyttår :)
Har ikke sett selv, men kanskje jeg skulle tatt turen innom ;)

Anette {foreldremanualen} sa...

Flotte - må inn å ta en titt ser jeg! ;-)