tirsdag 22. mars 2011

Har du et stæsj-skap?

...og TØR du vise det frem?? Hihi ;)
Jeg må faktisk innrømme at jeg har flere stæsj-skap....
...og samtidig må jeg glatt innrømme at det fOrt blir relativt rotete inni der ;)
Særlig etter jul for eksempel..
Det tar gjerne litt tid før jeg hiver meg rundt og plukker vekk
de lilla og røde lysene som flytter inn i desember!
Sånn så det derfor ut inni lys-stæsj-skapet for noen dager siden.. Her trengs en ryddesjau ja...
Og nå ser alt litt mer vårlig og ryddig ut ;)
Ikke minst, det er faktisk mulig å finne det man er ute etter!!
Og....et par ting til havna i posen som skal leveres til neste loppis ;)
Hvor mange stæsjskap har DU?
Og hva er status inni der?
Hihi ;)
Klem fra Barbro

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg har et eget skap for lys og servietter, og det har glassdør og står i stua!!!...modig;)
Du fikk sannelig orden i rekkene,og det er alltid så godt å ta en slik...jeg må skjerpe meg;)
Kos deg, Barbro, tenker dere kjenner vinden også;)
Klemmings;)

Trollmora sa...

sånn mammasittskap ja? Jada :) har 1 hjørneskap på stua, 1 kommode i gangen og 1 vitrineskap i loftstua. Men jeg kvittet meg med nesten all stæsj for 1 år siden da vi kjøpte nytt hus så mine skap står klare for påfyll. . . Eller. . . Ikke kommoden. . . Den er full :) hihi

gult hus i svingen sa...

alle mine skap er stæsjskap:) Ekstreme samlere kunne kommet hit;)

klem fra Trine:)

Smykkas sa...

Her finnes det stæsj i både skap og skuffer. Enkelte steder i salig blandig med andre ting. Det er derfor jeg nå går hardt til verks.

Klem

Unknown sa...

Åja, har nok noen slike skap ja;)
Og de MÅ ryddes i når alt velter ut når jeg skal ha den innerste tingen;))
Tøfft og blogge det da, hihi... men det etter-bildet ble jo kjempebra, så da er det vel greit ♥

Ha en fin dag!

Klem Line