mandag 28. mars 2011

Snuppa er hjemme! Og det nye snupperommet FØR :)

I går fikk jeg endelig hjem snuppelinefrøkna mi.
Gjett om det var herlig da!
Det var en laaaaaaang og god klem jeg fikk på flyplassen ja :)
Mye kosing har det blitt siden, deilig deilig :)
Nå begynner det å nærme seg på tide å få i stand nytt rom til snuppeline!
Snart er det nemlig en lillesøster som skal ta over rommet hennes :)
Storesøster skal flytte ned i kjellern!
Det er, i hvert fall foreløpig, stOr stas :)
Vi er veldig spente på hvordan det går da, sånn når det kommer til stykket...
Før vi begynner den store makeoveren er det jo bare rett og rimelig
at dere får se noen før-bilder...
Det har ikke vært gjort så mye på dette rommet før,
for å si det sånn!

Her skal det settes inn større vindu:
Nå venter vi bare spent på når vinteren har tenkt å si adjø,
vindusskift blir det ikke før snøen forsvinner igjen...

Panelet skal males,
det gjenstår å se hvor gode forhandlingsevner jeg har der...
Hun er nemlig rimelig bestemt på at det skal være rosa...
Jeg skal nok jobbe hardt for å overbevise om at det er best at veggene er hvite,
og så kan hun ha masse rosa stæsj ;)
Vi får sjå da!
 

 Like greit å bytte ut det lekre teppet og, kanskje ;)
 Skapet skal ut, og så blir det skyvedørsgarderobe i innhuket.
Det gjelder å utnytte plassen så godt man kan,
særlig når det ikke er så mye av den!
To be continued...

I dag er det tre uker til termin,
så nå har permisjonen faktisk startet!
Utfordringen er derimot å bli ferdig med alt på jobb i tide,
det er en del å avslutte hjemmefra enda kjenner jeg ;)
Jeg blir vel ferdig til slutt!
Nå er jeg spent på ultralyd i morgen tidlig,
var hos jordmor i dag og hun klarte ikke å kjenne leiet ordentlig.
Det er bare å håpe på at frøkna ligger som hun skal da!
Klem fra Barbro
(som gjerne tar imot oppussingstips og ideer!)

3 kommentarer:

Smykkas sa...

Der har dere mye arbeid foran dere, men det blir sikkert et kjempelekkert rom.

Klem

Anne Mai sa...

Skal bli spennende og se ressultatet. :D jeg liker lyse rom, da virker de så mye større :D
PS: delta på Give Awayen min om du vil :)

Kristin Kreativius sa...

Hei du foreldrepermisjonsbarbro! :D Hvordan er det å endelig kunne slæke'n hele formiddagen!? Håper du får ladet opp og samlet masse krefter de siste ukene! Og pusset opp litt jenterom da. Om du orker:) Det blir spennende å se hvordan det blir asså! Skjønner at det var jodt å få hjem jenta si ja! Hun har jo vært borte leeenge!

Ha en fin kveld! God klæm:)