torsdag 7. april 2011

Påskepuslerier!

 Hei jenter!
Som dere sikkert har skjønt for lengst er det travle dager
i det Barbroske hjem fremdeles...;)
Knapt vært innom egen blogg,
og leeeenge siden jeg har vært orntli rundt i Blogglandia :(
Men nå begynner jeg å se enden på oppgavelista!
Må liksom gjøre meg ferdig før jeg kan ta helt permisjon ;)
Litt babypuslerier blir det innimellom da!
Skal komme tilbake til det etter hvert :)
Nå er det nemlig bare halvannen uke igjen!!!
Iiiiik ;)

I ettermiddag har snuppeline og jeg kosa oss med påskepuslerier.
Panduro har mAsse artig å lage påskepynt av så klart,
så en tur dit resulterte i litt av hvert ;)
I dag har vi malt påskeegg som skal fylles med masse godt om
et par uker ;)
Her er mors egg:
Og lillesnuppsi sitt:
Syns det ble så herlig med fjærpryd på!
Alt i alt:
En herlig ettermiddag :)
Ha en fortreffelig kveld!
Klem fra Barbro

6 kommentarer:

Størstepia sa...

SÅ moro med påskeverksted da:-)
Kan tenke meg snuppa var ivrig:-) Nydelige egg begge 2. Og ja, Panduro har masse fint, kjempegøy bare å gå å samle inspirasjon der!

Guri, er det bare 1 1/2 uke igjen??? Tiden flyr altså. Ønsker deg masse lykke til, gleder meg SÅNN til å se lille nurket!

Ha en herlig torsdagskveld!
Klem fra størstepia

Barbro sa...

Utrolig lekre egg!!!

Ønsker deg en fin kveld :-)

vår lille verden sa...

God morgen.Så koselige påskeegg..Ønsker deg en riktig god helg:)Klem kathrin

Snertne sneller og små nøster sa...

Så flotte egg dere har laga - det er så koselig å sitte sammen og pusle :-) Er det bare halvanna uke igjen??

God helg - klem Siv

Smykkas sa...

Supert egg du har laget. Jeg holder også på med påskesyslerier, og det er kjempeflott å se hva andre lager.

Klem

Lisas hjem og skatter sa...

Flink dok e Barbro :)

No e æ spent - ikke leng igjen! hurra :)

klæmma ♥