fredag 9. september 2011

Hobbyrommet mitt!

Jeg er så heldig å ha et hobbyrom i kjelleren. 
Det siste halve året har det vært alt annet enn brukandes...
ROT er stikkordet!
Med flere rom under oppussing blir ting flytta litt rundt på.
Og begynner man først å rote,
ja da blir det bare mer og mer rot!
Det var faktisk så ille
at det ville blitt for FLAUT å ha et før-bilde... ;)
Så vi dropper det, og viser NÅ-bilder,
etter at mor har brukt et dagsverk på å få ordnung!!
På arbeidsbordet har jeg en kjekk båndholder fra Panduro:
 
Hehe, oppå den er det ganske mange meter bånd...;)

Endelig har jeg fått meg dymo!
Det syns på hobbyrommet kan man si.
Kjempekjekt å se hvor alt er,
og så ser det jo bra ut ;)

Jeg TROR jeg kjøpte begge de hvite oppbevaringseskene på Bikuben på Strømmen.

Den til høyre har små rom som er kjempekjekke til brads og knapper.
 Alle de pastellfargede eskene er fra Søstrene Grene.
De har dem i alle mulige størrelser og farger,
og de er billige!
 Disse eskene med "flipplokk" er geniale!
Tror jeg må tilbake og kjøpe noen flere sånne altså :)
 Nok av greier til babyscrapping ;)
Perlerier har sin egen hylle
 Og diverse stæsj har en annen ;)
 Det er nok av album å fylle!!
Men har jeg egentlig nok gavepapir??
Mohahaha ;)
Kan du tro at jeg var å handla på nettbutikken til Panduro
sent i går kveld, og kjøpte enda mer gavepapir???
Må jo holde utvalget oppe ;)
Nå er det STORT salg,
jeg gjorde MANGE gode kupp i går altså!
Anbefaler en tur innom ;)

Til slutt en liten sneak peak på fremtidige prosjekter!

Det gamle respatexbordet skal forresten ut,
jeg fant nemlig et nytt bord på loppis sist helg!
Kommer tilbake til det etter hvert,
når det er praktisk mulig å få det ned i kjelleren ;)
Hvis det er noen som vil ha bordet så gi meg et lite vink!

Minstesnuppa fikk vaksine i går, så her er det fanget som gjelder i dag...
Det spørs om det blir noe av den planlagte razziaen
på rommet til største snuppa!

Riktig god helg alle sammen!
Her er det drøssevis av loppiser, 
håper på å få med meg noen av dem ;)
Klem fra Barbro

8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Ja, ordnug må det være:) har ikke hobbyrom i kjelleren jeg, men mannen min vil gjerne lage til meg:) Er så sosial at jeg vet ikke om det blir brukt rett og slett:)Vi får se hva han finner ut:)
Du har da vel langtfra nok gavepapir, Barbro, trenger absolutt mange ruller til;)

Ha ei fin helg:)

klem Trine:)

Jane sa...

Hobbyrom er jo kjempe kjekt da. Ren luksus å ha det syns jeg ;0)
Har en arbeidspult i kjelleren jeg, men ikke noe direkte hobbyrom. Men alle monner drar, og man kommer langt med noen bokhyller til litt oppbevaring og et arbeidsbord også ;0)

Ønsker deg en fin helg.
Klem Jane.

Sweet Chili . sa...

Elsker Hobbyrom!!! Fantastisk! Disse Søstrene Grene eskene må jeg se og få kjøpt meg;) Takk for tipset og riktig god helg til deg:)

Klem, Pernille

Snertne sneller og små nøster sa...

Herlig hobbyrom, Barbro :-) Jeg har også et, men jeg er ikke noe flink til å bruke det :-/ Tror jeg må en tur på Søstrene Grene jeg også ;-)

God helg - klem Siv

vår lille verden sa...

så kjekt med en sånn plass man kan ha hobby tingene sine.Som et jenterom liksom:))god fredag!klem kathrin

Hildes Scrappeunivers sa...

Å så kjekt med en plass å ha hobbytingene. Det skal jeg også få etterhvert.

Koselig at du er med i mamma-konkurransen min. Lykke til i trekningen!

Klem

Størstepia sa...

Så deilig med et helt eget hobbyrom!! Kjempefint med så mange bra oppbevaringsløsinger, liker godt å organisere 'rotet' mitt jeg også:)!
håper det går bra med lillesnuppa etter vaksinen!
God helg;)
Klem fra størstepia

Elisabeth, innerst i veien sa...

Heldige, heldige du som har et eget hobbyrom! Blir bare rot på kjøkkenbordet her når jeg drar fram f.eks. symaskina og okkuperer kjøkkenet flere dager i strekk.