mandag 5. september 2011

Marshmallowpops! Og prinsessebordet :)

Hei på dere!
Tusen takk for hyggelige og morsomme kommentarer!
Cake pops er definitivt kommet for å bli her i heimen ja :)

Til barnebursdagen hadde vi også marshmallowpops på kakebordet :)
Inspirert av Lotta  fikk jeg snuppeline og nabojenta til å lage disse.
Greit at det ikke er mor som lager ALT til bursdagen!
Ungene syns dette var sUpergøy!
Først i sjokolade...
 Så i strøssel...
Ta-da!

Alt de trengte hjelp til var å stikke spydene ned i isoporen
(kledde denne med aluminiumfolie ETTER de var ferdige ;)) 
Og husk - det viktigste er at ungene har det gøy,
ikke at alt skal se så perfekt ut alltid!

Fruktspyd ble også populært....
i det hele tatt ser det ut til at mat på pinne er saker for barn!

Prinsessebordet på barnebursdagen må også med!

Jeg har funnet ut at det er utrolig kjekt å hive det som er igjen av det jeg har
pyntet kakene med på bordet som pynt!
Ungene syns det er helt topp å kunne spise bordpynten,
og alternativet er at det blir liggende i snokeskapet
til mor får søtsuget over seg....ikke bra!
Hihi ;)
Syns det blir dekorativt og jeg!
Forøvrig er denne duken genial!
Kjøpt på Princess for noen år siden,
like fin etter mange vask.
Og så er det så kjekt med sånne duker som man bare
vasker, henger opp og legger sammen!
Særlig når den skal brukes til flere bursdager på kort tid ;)

Ha en finfin mandag, alle sammen!

Klem fra Barbro

6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så godt dette ser ut Barbro :) Å så blir jeg så glad av å se at ungene får være med . Tenk for stas det er for dem ;) Et prinsessebord slår aldri feil :)

Klem fra Janne

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så utrolig fint:)
Flink du er!
Takker også for gode ideer:)

Barbro sa...

Tøff pådekking! Genialt :-)

ha en fin kveld videre
klem fra meg :-)

Anonym sa...

Kreativt og veeeeldig søtt:) Skikkelig herlig bursdagsbord:)

Takk for tipset du delte på bloggen min:)

Sweet Chili . sa...

Så fint prinsessebord:) Her fikk jeg mye inspirasjon til neste års 2 års feiring:)

Veldig stas at du vil være med på Giveaway inne hos meg. Legger meg til som følger hos deg og titter snart innom igjen.

Klem, Pernille

En rosa fugl sa...

Det må ha vært en herlig bursdag! Masse god mat og godt på bordet og så fine farger! :D

Liker at du satt frukt på spyd. Barn spiser gjerne mer frukt når det er ferdig kuttet opp. Trenger ikke bare godteri for å ha det godt. :)

Klem:)