torsdag 8. september 2011

Oppbevaringstips til frøkensmykker!

Det er vel flere av dere som har små frøkner med prinsessenykker.
De har en tendens til å ha en del prinsessesmykker!
Jeg holdt på å bli sprø av alt rotet...
Perfekt da, 
å komme over disse geniale små skuffeseksjonene
på Søstrene Grene!!
Nå ble det virkelig orden i plastsmykkene her ja :)
Og det beste av alt?
Jeg tror de kosta rundt 25 kr stykket!
LØP og kjøp!
Det er jo mye annet de kan brukes til og ;)

De har masse andre typer esker i samme serie,
de kommer jeg tilbake til i neste innlegg, hobbyrommet mitt!
JA, vi elsker Søstrene Grene!!

Torsdagsklem fra Barbro

3 kommentarer:

Jane sa...

Jeg er avhengig av søstrene grene. Så mye fint og praktisk til en billig penge. Me like :0)

Smykkas sa...

Noen sånne må jeg sannelig se til å skaffe meg. Jeg har mer enn nok å bruke de til.

Takk for tipset.

Klem

Smykkas sa...

Noen sånne må jeg sannelig se til å skaffe meg. Jeg har mer enn nok å bruke de til.

Takk for tipset.

Klem