tirsdag 6. september 2011

Papirvimpler

Til lillesnuppas bursdagsfeiring fant jeg ut at jeg skulle ta et dypdykk
i scrappepapirene mine der nede i kjeller'n...
Jeg har aldri laget vimpler før,
verken i papir eller stoff.
Så da måtte jo det prøves ;)
Resultatet ble ikke så aller verst syns jeg!

Brukte et satinbånd fra Panduro,
diverse papir og limstift....og giljotin da ;)

Ja, det er en grunn til at det bare er et utsnitt her...
Jeg prøvde å ta bilde av hele vimpelrekka,
men det er umulig å få det til å se ut med en forfERdelig
stygg markise i bakgrunnen...;)

Ha en herlig tirsdag alle sammen!
Klem fra Barbro

5 kommentarer:

Eva sa...

Heisann:)

For en flott og inspirerende blogg du har. Jeg holder for tiden på og pusse opp ett gutterom og vimplene laget av papir var en kjempe ide:)

Ha en fin dag:)

Kristin Kreativius sa...

Så fin vimpelrekka ble! :) Heldige lille store 5åringen! :) Hvordan skal du toppe dette neste år??? :) klemmer

Pia sa...

Ha ha, nå begynte jeg å se etter markisa...Men superflotte vimpler!

Snertne sneller og små nøster sa...

Ble fine de der da, og så fikk du jo brukt fra eget lager :-D

Ha det godt - klem Siv

Fargevandring sa...

Kjempesøt vimpelrekke!!! Jeg har heller aldri lagd det før. kanskje det er på tide?