mandag 17. oktober 2011

Forandring fryder :)

Hei på dere!
Som jeg nevnte i forrige innlegg var jeg på shopping
Kremmerhuset i forrige uke.
Dermed røyk den gamle looken på stuebordet, gitt!
Jeg kunne bare ikke motstå denne herlige treesken, 
elsker fargen og trykket :)
 Ikke så veldig høstaktig, 
men kjenner jeg må ha litt duse pasteller rundt meg plutselig!
Litt av et kupp var den også,
de hadde nemlig halvert prisen på grunn av 
dårlig strammede beslag...
men det syns jo jeg bare er sjarmerende!
En hundrings for denne må vel sies å være et godt kjøp ;)
De hadde også disse lotusene til halv pris,
så jeg gikk fornøyd derfra ja!
 Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle fylle esken,
men hadde lyst å finne på noe litt annerledes.
 Jeg har blitt fan av å ha telysene lett tilgjengelig,
her har jeg så det bør holde en stund!!!
 Med kongler og lyng ble det da høstlig lell :)
Litt annerledes ble det vel?
Jeg er fornøyd selv i hvert fall ;)

I kveld har jeg lagt en MEGET spent femåring 
på det nye rosa rommet sitt!!
Foreløpig er det bare henne og senga hennes 
som har kommet på plass,
men i morra skal hun ha fri fra barnehagen - 
da skal vi stæsje rom!
Det gledes :)
Og bilder kommer selvsagt etter hvert!
Nattaklem fra Barbro

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelig farge på den, og jeg liker også slike esker som rommer det meste..og T-lys må ligge laglig til i disse tider;)
Lever i kaos, skapene tømt, og imorgen begynner demontering...gruer meg for arbeidet, gleder meg til ferdig arbeid:O))
Nyt uka videre, klem fra mæ;)

h.espe sa...

Hei igjen Barbro :)
Dette ble jo både høstlig og flott!! Koselig å skifte ut pynten - jeg gjør det også hele tiden...

Nattaklem fra meg

Jane sa...

Nydelige fargetoner i kassa di. Og det var jo et riktig så bra røverkjøp. :0) Slik liker vi.

Finfin tirsdag til deg.
klem Jane.

Snertne sneller og små nøster sa...

Så stilig kasse :-) Kan tenke meg det er veldig spennende for litjtøtta med nytt rom :-D

Ha det godt - klem Siv

deconordic sa...

Kjempefint ble det, de har så mye fint på Kremmerhuset nå! Vi kjøpte nettopp et sengeteppe til loftsstuen derfra.

Plisségardiner er forresten gull verdt. Vi hadde det i forrige boligen vår også. :)

Camilla Marie sa...

Utrolig fint! Gleder meg til jeg kan ha slike ting på stuebordet igjen... Blir vel lenge til med så små barn i hus:) Men tror nesten jeg må kjøpe en slik kasse uansett!