lørdag 18. februar 2012

Utfordring: Merket?!

Frøken Fabelaktig har nok en artig utfordring på gang!
Hun lurer på hva vi har merket rundt omkring i våre bloggehjem.
Jeg kjøpte meg endelig pregedymo i høst, veldig glad i den.
Den er brukt til både dåpsinvitasjoner og bordkort.
Opprydding på hobbyrommet resulterte i noen meter dymotapeforbruk ;)
Jeg har ikke tatt runden og merka alt på kjøkkenet enda da...men det kan jo hende det plutselig skjer!
Dymoen er derimot brukt til innføring av vårfølelse i heimen:

































Syns det er gøy å bruke dymo for å sette en liten prikk over i'en på denne måten!

Flere bidrag i utfordringen kan du se HER.

Her har vi hatt skikkelig daffelørdag! Utrolig deilig.
Avslapping, avislesing, film og kaffekos. Toppet med middag hos pappa og co. Liker!
Ønsker dere alle en strålende søndag med masse fastelavnsboller :)
Nattaklem fra Barbro

6 kommentarer:

Joni (pigesind) sa...

Herlig merking! Jeg likte spesielt godt "snart vår":-) Jeg elsker dymo selv (hvem gjør ikke det?), så mulig jeg må slenge meg med på utfordringen selv òg:-)

Klemmer

Fabelaktig sa...

Så gøy at du er med på utfordringen :) Liker måten du har brukt dymo på!

Fineste fastelavenssøndag til deg!
Jeg skal på med forkledet og leke bakemester harepus imorgen :)
smil og klem

vår lille verden sa...

Hei Barbro:)
Så fint bidrag,er med jeg også:)
Nyt fastelaven søndagen..
klem

Tovepia sa...

Har ikke merket noe jeg så langt, men du skal se det blir et MUST med årene:O) Det er skikkelig dekorativt, og så enkelt og greit med dymo.
Kos dæ, klemmings;)

Anette Willemine sa...

Har også en slik i bruk. Den har blitt nesten uunnværlig her i huset!

Morsomme varianter du har merket med!!

Ønsker deg en fin fastelavnssøndag!


AW

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

kjempefine bilder!
Lykke til i utfordringen:)