torsdag 7. juni 2012

De lekreste lys! Og husk giveaway

Heldige meg gjorde et kupp på de lekreste lys på garasjesalget til Cornelias Hus for en tid tilbake!
Jeg syns fargen er så nydelig, og den høyblanke overflaten er bare rålekker :)
Ikke verst med et helt stativ med hånddyppede lys til tre hundringser?
Det kan vi like ja :)
Har du ikke slengt deg med på giveaway? Klikk på linken på høyresida her, så kan du bli den heldige vinner av hudpleieprodukter fra No7. Jeg trekker på søndag kveld!
Riktig god helg til deg :)
Klem fra Barbro

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så lekre bilder av noen vakre lys :)

Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

Smil&fine tanker!

Snertne sneller og små nøster sa...

Ser ut til at du har gjort litt av et varp :-)

God helg - klem Siv