onsdag 5. september 2012

Høstfølelsen kryper inn i heimen

Det er uunngåelig.
Man må bare godta at den er her.
Høsten altså. 
Og selv om sommeren aldri kom i år, så er det jo fint med høst. 
Deilige pledd og tente lys, lun innekos. 
Klar høstluft.

Det har stått litt stille på interiørfronten i heimen de siste månedene.
Men nå. Plutselig! 
Lysten til og behovet for å endre litt er der. 
I kveld er det stuebordet som har fått smake endringen fra sommer til høst.
Jeg var nemlig på en lynshoppingtur før helga, og er derfor lykkelig ugleeier!






















Denne kunne bare ikke få lov til å stå igjen på Cornelias Hus, den måtte bli med hjem!
Jeg ELSKER den :)
Hjortehodene fra Søstrene Grene måtte også frem fra skapet.























De gjør dyretemaet komplett sammen med de finfine lysglassene fra Kremmerhuset

Endelig fikk jeg tak i øyenstikkeren ;)


Hva liker du best med høsten?
Nattaklem fra Barbro

4 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Hele lysfatet ditt var jo fullt av sånne ting jeg liker:D:D Den ugla var sååå fin! :))

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Det beste med høsten må vel være å finne frem alle pleddene og tenne masse levende lys inne. Blir liksom ikke så mye av det om sommeren :)

Ugla er så fin altså ♥

Håper torsdagen din blir fin!

Synnøve sa...

Så mye fint du har på lysfatet ditt.
Har store planer om og gjøre om inne, men først skal jeg bli ferdig med vasking og rydding av hele huset.
Ønsker deg ei fin helg
Klem

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Koselig at du fant turen innom bloggen min;) Gleder meg til blogtreff på Bengtgarden. Litt småskummelt nå man ikke kjenner noen!!!
Nydelig pyntet fat;) Uglen er superfin. Nesten så det ble en med meg hjem i dag!!!

God fredag og god helg;)

Klem fra Ann-M.